bskizmir Yaman Benimde aynı. Banada hep oyle soylediler. Sen hamile olunca balon gibi olursun filan diyorlardi. Allaha sukur kapak oldu herkese. Bende bundan sonra kimseyi takmayacagim. Anca kotuluk makinasi hepsi. 😊
Yaman bskizmir evet cnm tup bebekle hamile kaldim ister istemez ilaclardan biraz kilo aldim siskinlik oldu vucudumda onlar gene alirim sandi ama tabi bjndan sonra nolur bilmiyorum ama dikkat ediyorum yememe doktorum 14 kilo alabilirsin fazlasi yok dedi 🙂bnde takmiyorum sonucta hamileyim sisersem siscem diyorum 🙂
bskizmir tugce67-67 dogru soyluyorsun canim benim. Doktorum hic olumsuz bisey soylemedi. Hatta gayet iyi oldugumuzu soyledi. Bebegin gelisimi benim gidisatim baya iyiymiş sukur. Ama insanlara sinir oluyorum. Ancak bu guzel yorumlardan sonra kimseyi umursamamaya karar verdim. 😊
bskizmir Csnsu kiz valla dogru. Sissen ne sistin cok kilo aldin derler. Boyleyken bunlari soylerler. Hormonlar yuzunden takar oldum bende bunlari. Ne gereksizler 😊😀
bskizmir busrakl Hhhahhhah ne guldum inanki. Valla dogru tespit. Cok biliyor olsalardi dedigin gibi doktor olurlardi. Bendeki aptallik bu gereksizleri takiyorum iste kafama. Herkes farkli gebelik yasiyor bunlarda saniyorki herkeste ayni. 😀
bskizmir gizembas Allahim insallah bu sekilde devam ederim. Cunku sukur odem filan da olmadi. Dedigin gibi cok kiskanc var etrafimda. Resmen gebeligimden yararlanip moral bozmaya calisiyorlar. Bundan sonra hc birini umursamayacagim. 😊
bskizmir CgdmZtrk ne bileyim aslinda hic takmazdim normalde. Hamileligimden beri huyum suyum degisti. Bundan sonra zaten sadece doktorumu dinlerim
caglareisogluozturhan bskizmir Burada bi çok kişi kendinden yola çıkarak yorumlar yapar. Araştırmasını güzelce yapıp doktorunu dinlersen üzülüp yıpranmazsın. Sevgiler :)
NurseB bskizmir ben 22 haftalık hamileyim 2kilo aldım canım. Bebek 410 gr. Plesanta, rahim, amniyon sıvısı vs 1kilo olsa. Bu hesaba göre çok normal 2 kilo almam. Senin de gayet iyi bebek gelişimi iyiyse kendine neden ekstra kilo alasın ne güzel işte
Pelo_00 bskizmir Bende çok kilo almadım sizin haftalarınızda benimde kıyafetlerim oluyordu. 20.haftadan sonra hamile pantolonu giymeye başlamıştım. Az kilo almanız gayet normal onlar bilmedikleri için böyle konuşuyorlardır. Takılmayın dediklerine. Bende 80 kiloyla hamile kaldım hiç kilo almadın göbeğin çıkmadı falan dediklerinde ben kilo almıyorum bebeğim alıyor zaten fazla kilom vardı almama gerek yok diyorum. Hatta aynı haftalarda bir arkadaşım var o çok kilo aldı fakat ikimizinde bebeklerimizin kilosu boyu hemen hemen aynı.
Zehra1905 Pelo_00 ya zaten kilo alsan ay ne kadar da kilo almışsın derler bu millet hep konuşur o yüzden içinizden yav he he deyip geçmek en güzeli bana da bebeği nerde sakliyon diyolar bende kalbimin ortasında diyorum 😂😂
Gmz-bll bskizmir Normal canım bende 91.5 la hamile kaldım 4 kilo verdim 87.6 ya düştüm şuan 16 haftalık hamileyim 88.3 kiloyum fazla almadım henüz