cerrah61 Vforvandetta oh süper işte ben de 3litre içerim günde, en güzeli su 🌼 amin inşallah sağlıcakla gelsinler🍀
papatyaa1 cerrah61 inşallahh ben de coraspirin kullanıyorum sadece tedbir amaçlı. Progestan da aynı şekilde. Çok teşekkür ederim ilginiz için 🌸
Hamideersin papatyaa1 allah korusun içini ferah tut ben hamileligimin başından beri çekiyorum bebekle bi alakası yok çok sukur