Sevgilii hamişler 🙈eşimlee büyük bir heyecanla cinsiyeti merak ediyorduk burada da cinsiyet tahminlerini almıştım 13+2 deyiz doktorumuz bir oğlumuz olacağını söyledi 😇👶🏼 bir kaç defa sordum emin miyiz diye çünkü kendimi tutamayıp alışveriş yapacağım🙈 %99.9 erkek dedi pipisini gördük.Sizce yanılma payı varmıdır ? sizler kaç haftalıkken öğrendinizz alışverişe ne zaman başlamalıyımm