Ayy bende ne zaman bir mağazaya girsem direkt pembeler gözüme çarpıyordu, etekler gömlekler cicili bicili elbiseler 😍 içimden diyordum Allahım günah yazma sağlıklı olsun ama bana Bi kız çocuğu nasip et bee diye bende 16.haftamda yani daha yeni öğrendim şimdi gönül rahatlığıyla nerde pembe kıyafetler orda ben 😍❤️