Kızlar yıne basıma geldı anlamıyorum kafayı yıycem daha once hastanede yattım bı bebegın suyu dedıler bı akıntı dedıler az once yine lavabodan cıktım bacaklarımdan aktı ıdrarımı yaptım desem degıl cünki yaptım aksam zaten randevum var ama artık cok yorulduö ve bunaldım korkuyorum