Fatmanurcnkr suni ile başlatmayı mı deneyecek yoksa sezaryen mı diyor. Benim doktorum sonuna kadar bekleriz dedi ama su sızıntım olur diye korkuyorum. Suni sancı yemekten korkuyorum. yani daha doğrusu hiç ama hiç böyle şeyler yaşayacağımı düşünmediğim için korkuyorum. yoksa acı eşiğim yüksektir .