AtaMommy kum döküyorum bende ama dediğin gibi bir şey farketmedim bende şöyle oldu ilk üç gün aynı adet sancısı gibi sancım oldu çok kötüydü sonra pazartesi ken doktoruma gittim bol su içmelisin dedi kum gibi falan dedi sonra eve gittim yarınki sabah sağ böbreğimde felaket bi sancıyla uyandım hemen yine doktora gittim bi hafta falan bazen şiddetli bazen az bi şekilde sancım oldu sağ böbreğimde ve idrar yaparken yanmada hissediyorsunuz bunları yaşamadıysanız da yinede ihmal etmeyip bi, doktora görünün çünkü bol su içmezsen taşa dönüşür bu sefer gebeliğin riske girer dedi doktor