Caglaertan1 32 haftalık olduk ama gogusumun altındaki sancılar hiç azalmıyor sanki kaburgalarım kırılacak ve bu nefes almamı engelliyor geceleri hiç uyuyamiyorum varmi bu durumu yaşayan