Arkadaşlar 26 haftalık hamileyim bazen sol kasığımda çok şiddetli kramp gibi sancı oluyor ama özellikle hep aynı noktada oluyor doktora gidince de sorucam ama başına bnm gibi böyle bişey gelen var mi özellikle de geceleri çok oluyor ve hep belirli bir yerde