Tumurcuq Kizim_ve_Annesi ele o de inşAllah 36 hefteden tez dogulmaz... He men yenede ayaglar goyde uzanmsam..usagda sanki bilereyden cox asagda deberir yene...
Kizim_ve_Annesi Tumurcuq basi asagidi yeqin ona gore asagida his eliyirsen mendede asagida basini terpetmeyini his edirem
Kizim_ve_Annesi Tumurcuq he 34,1 hefteliyem canim 36 heftesinde hekime gedecem insallah 36 kimi dozer qizim Allah senede komek olsun❤️
Tumurcuq Kizim_ve_Annesi yox canim mende hele yan yatir...ama biyagdan asagda cox badqi var...he canim inşAllah 36 hefteye gelb cixarq
hilal-ali32 Rabia-22 Benimde öyle ya o gün neyi kafama takarsam o girer rüyama ama daha bebekle ilgili bişey görmedim. Babası bizden uzakta hamileliğin başından beri ondan olabilir