Merhaba,13+4 teyim geçen hafta 2 li testim yapıldı ultrasonda burun ve ense iyi haftaya uyumlu çıktı, fakat kan sonucumu bugün aldım birinde 200/1 diğerinde de 62/1 risklerim olduğunu söyledi doktorum ve elime broşüe verip bir genetik labarotuvarında yaklasık 2.500tl bi fiyatla mutlaka bu ileri seviye testi yaptırmamı önerdi istemiyorum yaptırmak dediysemde riskli bir durum yaptırmalısın dedi sizlerin başına neler geldi bu süreçte bilgi verir misiniz? Yarın devlet hastanesine randevu aldım gerekirse perinatalojiye sevk etmesini isticem, insanın morali bozuluyor enerjisi düşüyor 😢