Yaman Selinglr gece uyuyamiyorum sabah bida uyuyorum yarim yamalak oda saat 4 ten sonra aksamustu cok uyku basiyor banada
Deletedmom291 Selinglr kahvaltımı yapıyorum öğlen oluyo tekrar uyku bu günleri çok arıcakmışız annem hep uyu işte diyo 😅😅
Cansu_eraslan Ben 30 haftaya kadar nerdeyse uyanip kahvalti yapip oglen tekrar uyudum hemde 2 3 saat kadar ilk zamanlar daha da cok uyuyordum 😂 allahtan cok uyku hali kalmadi uyumaktan skılıyodm artik