Merhaba arkadaşlar daha öncede şeker yüklemesi ile ilgili post açmıştım doktor açlık ve tokluk şekerime bakıp şeker yüklemesine gerek olmadığını söylemişti ama bebeğin suyunun da olması gerekenden biraz fazla olduğunu söylemişti ama benim içim rahat değil kafam çok karışık doktora güvenim pek yok napcam neye karar vermeliyim bilmiyorum eşimde yaptırma bebeğe zararı olur belki falan diyor sizler ne diyorsunuz 26+4 haftalığım