Mrvnrcan Arkadaşlar merhaba. 33. Haftamın içindeyim. El ayak be yüzümde aşırı şişkinlik var resmen tanıyamıyorm ellerimi ayaklarımı. Çoğu gebelikte oluyormuş sanırım ama hiç değilse hafiflemesi için önerisi olan var mı?
Sesem Korkutmak istemem aşırı ödemden erken doğumum oldu önlenemedi benimki vücudumun hamileliğe tepkisiymiş içebildiğin kadar su iç ayaklarını kaldır tuzu kes.