Mihrimah89 Rabbim nasip ederse yarın öğlen sezeryan doğuma giricem hanımlar hepinizden ricam birer ayetel kürsi okuyabilirmisiniz benim için 4. Sezeryanım biraz riskli çok korkuyorum yardımlarınızı bekliyorum dualarda buluşmak dileğimle ismim özgül arol ❤️🤲🏻
AysennHE Mihrimah89 okudum canım Allah yar ve yardımcın olsun sende bebeğinde sağ salim kurtulursunuz inşallah 🤲
yelif_3698 Mihrimah89 okudum canım rabbim yar ve yardımcın olsun sağ salim bebeğini kucağına al inşallah hayırlı doğumlar
Mihrimah89 Balyavrum58 allah kabul etsin inşallah çokkk teşekkür ederim rabbim isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın inşallah 🤲🏻❤️
90yliz Allahım yardımcın olsun kardeşim. Bende 16. 3 hamıleyım banada dua edin ilk anne olucam Allah nasip ederse. Allahım herkezı bir nefeste kurtarsın amın🤲🤲🤲
htcmuhammed Mihrimah89 amin ecmain cnm Sende bana dua et aklina gelirsem bende hayirlisiyla bebegimi kucagima alayim dusuk tehlikm var 13 haftalgz teyzesi 😍
Mihrimah89 htcmuhammed tabiki ederim canım inşallah bi sıkıntın olmadan sağ salim kucağına alırsın bebişini 👍🏻❤️🤲🏻
htcmuhammed Mihrimah89 amin ecmain insaAllah 😊 Sende insaAllah hayrlisiyla saglikla skntisiz bebisi kucagna alirsin 😍