Iyi günler kızlar. 2 ay oldu doğum yapalı ama hala bebeğimi emzirmekte zorlanıyorum. Göğsüm yara değil ama kesik kesik, kızarık , iltihap oluyor. Şimdiye kdr madecassol kullandım birde lansinoh ama hala geçmedi . Dün doktora gittim göğsümün o kdr kötü olmadığını söyledi nedense ama bebeğimi emzirmeye korkuyorum o emerken için gidiyor böyle. Bana hametan ve fito verdi . Sanki çok işe yaramıyor gibi aranızda doğum yapıp göğüs yarasını kesim bir çözüm ile geçiren varmı. Bir öneride bulunur musunuz ?