bimuallime 33gün önce epidural sezeryan oldum hiçbişi hissetmıyosn ameliyat sırasında bitek cekişmeleri hissedıyosn ama agrı sızı yok cıktık tan sonra bisüre sonra agrı kesiciler vuruluyor zaten özellikle epidural agrı kesici sıfır agrı hissettiriyor hiç korkma Bn 3.cü gün ayaklanmştm