ulkukizil Arakadaşlar 16+2 hamileyim ve bu ilk gebeliğim. Danışmak istediğim bir şey var ilk gebeliğinizde bebeğinizin hareketlerini ilk ne zaman hissettiniz ? Bazen karnımda bir seğirme oluyor ama sanırsam bu bebek hareketi değil 🙂
Siibeell ulkukizil aynen bende öyleyim 16+1 benimde gece karnımın üstüne yatınca karnımda sanki bişeyler oynuyo gibi ama ilk gebeligim 20den önce hissedilmezmiş nasıl anlıcaz acaba bebek hareketi oldugunu 😂😂😂
Tugce48 ulkukizil 17. Haftada hissettim ben ve ilk gebeliğim bebek hareketi olunca hissediliyor o gaz hareketinden kas hareketinden vs daha farklı bi his oluyor 😍
Kedili_Anne Canım senin haftalarında hissedenler de var ama bende seğirmeler 18-19 gibi başladı. 20 de sanki damar atıyor gibiydi. Sonra sonra biraz daha belirginleşti. Benim geç oldu yani. Umarım erkenden hissedersin 🌸
Yaman Bnde 16 da hafif kayma gibi hissettim 18 de ciliz tekmelere basladik damar atar gibi suan 19+6 yim hala o sekilde ciliz ama belirgin 🙂
Sedley ulkukizil Bende 16 haftanın sonuna doğru pıt pıt bişey atar gibi hissettim şuan 17+2 oldum yatınca yada oturunca arada hissediyorum. Gaz olunca zaten karında hafifte olsa ağrı oluyor bebek hareketini bi zaman sonra ayırt edebiliyorsunuz. Bende emin olamıyordum dikkatle inceledim gaz başka bebek başka şekilde atıyor 🤗🤗
ulkukizil Yorumlarınızı okurken ben heyecnalandım 🥰 Allah'ım hepimize sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin, ben ve benim gibi ilk tecrübesini henüz edinmemiş olanlar da yakında miniğinin tekmelerini hissetsin inşallah ♥️
GamzeKrtglu ulkukizil 9. Haftadan itibaren zaten aslında bebek yer değiştirmeye de başlıyormuş 😊 bizim hissetmeniz zaman alıyor tabii. 16 haftada hissetmiş olman mümkün bence 😊 yine de bilemiyorum bende tecrübesizim henüz 10 +3 🥰