Sdmrll canım bende catlatma ignesi ve klomen kullandim 1 hafta sadece sonra iki ay gitmedim doktora adet oldum kendi haline bıraktım olursa olur gibisinden eşimin ısrarıyla 3. Ay gittim adet olmadan adet olunca gel dedi bekledim adet olmayınca bi test yaptım ki meğer hamileymişim 1 aylık şimdi 18 haftalık olduk kafana takma stres yapma o kadar stres yaptım milleti dinledim olmadı aman olursa olur allah gelen bişey sonuçta dedim duamı ettim unuttum rabbim verdi isteyen herkeze versin hergun dua ediyorum kimsenin kucağı boş kalmasın diye dua edin stres yapmayın ❤