Sdmrll Kızlar hastalığım biteli 11 gün felan oldu bugün leke geldi ama böyle hastalık gibi değil kırmızı bi leke dün kontrolüm vardı bebek felan yoktu kan verdim 2.0 çıkmıştı korkuyorum bebek vardı görünmedi mi düşük mü yoksa yerleşme mi anlamadım
DiplomaliEvHanimi Sdmrll bne 3ay arka arkaya 11.15.gun arasi hep lekelenme oldum nereye yazsam yumurtlama zamani oluyo dediler bende hep yerlesme die korktum bence yunurtlama zamani gelen bi leke o gönlünü ferah tut ve 2.3gun degerlendir 🙏
Kedili_Anne Sdmrll bazen yumurtlama döneminde yükselen hormonlardan dolayı olabiliyormuş öyle şeyler. Veya da kistik bir durum varsa olabilir. Doktorunuza bunu mutlaka söyleyin.