Elif380 Elif380 sizler bu haftada hissettiniz mi yoksa ben yanlış hissetmiş olabilir miyim psikolojik mi ☺️
OlgaArslan Elif380 eğer zayıfsanız mümkün olabilir ama kiloluysanız hissetmeniz çok zor bide üstüne ilk gebelikse
Sydylmz Elif380 bnmde senin gibiydi canım 15 cıvarı pıt pıt bswy ler oldu gaz ya da damar atması fln sandm ilk hamilelgm 44 kıloydum pek ihtimal vermedim ama sonraki gunler artarak devam etti suan 23 haftalıgm baya sertleşti tekmeleri 🥰
_2prensesannesi_ Kaçıncı gebelik acaba 😊 ilkse yanılmış olabilirsin belki ama kişiden kisiye degisir ben ilkte 20 de falan hissetmistim suan ikinciye hamileyim 15 haftalıkken hissettim 😊
Elif380 _2prensesannesi_ aslında 2. Sayılır mı bilmiyorum 1 sene önce 3 aylık bebeğimi kaybettim boynunda kist vardı aldırdım
Elif380 OlgaArslan psikolojik te olabilir diye düşünüyorum ama hissetmek için de sabırsızlanıyorum 😍👶
Sydylmz Elif380 19dan sonra hafıf hafıf görüldü ama 1.2 haftadır tekmeler hareketler sertleşti artık karnım sarsılıyor o derece belli oluyo ☺️ sanırım zayıflar daha erken hissediyor hareketleri
Melike3777 Elif380 kuzum ben hissettiğimde sanki karınca gezintisi gibiydi ve karnım gıdıklanıyordu 👶
1994ozg Elif380 benim de aynı sebeple 16 haftalıkken alındı.. Ama patoloji sonucu falan vermediler gösterdiğim doktorlarım sadece doğru gerçekten varmış dedi bakınca da belliydi. Sık görülmediği için bi sorayım dedim
Elif380 1994ozg suni sancıyla düşürdüm sonradan kalan parçaları kürtaj yaptılar ilk gebeliğimdi ve kan uyuşmazlığı da var
1994ozg Elif380 bana da öyle yaptılar ama kan uyuşmazlığı falan yoktu sebepsiz olmuş :/ geçmiş olsun inşallah bundan sonrası bizim için güzel olsun🌸