Gulyy Kizlar merhaba batılım.biraz yuksek ama cevremde hep olmus size sormak istiyorum çilek ,ciğer yiyip bebekte iz kalan oldumu
Snmdnz Gulyy benmde bildigim kadariyla yedigin zaman elini bo yere surmeden guzelce yikaman gerek diye biliyorum
masalsii Gulyy benim küçükken bi arkadaşım vardı onun tam boynunda kocaman kırmızı şeke vardı benekli çikek lekesiymiş öyle diyodu o zamanlar 🤷🏼♀️
Sedaahmett Gulyy ben elledim de yedim de 😂 hatta geçen sene kurban bayraminda cigeri kesip dogradım. Sonra da yedim 😂 oglum dogdu hic bi iz leke yoktu. Benim bildigim cigeri elleyip sonra elini biyerine sürersen iz kalir derler. Ben cigeri elledikten sonra elimi hemen yıkamiştim.
sonsuzadek Gulyy tamamen psikolojik. dinimizde olmayan şeyleri uygulamak ne denli doğru? tamamen hurefe
didembs Bende var Gül lekesiymiş annem koklayıp bacağını kaşımış baharda pembe yazın kırmızıya dönük sonbahar ve kışın daha koyu kırmızı oluyor Demir para büyüklüğünde
Lacivertli_kelebek Gulyy O doğru bence kuzum çünkü halamın gözünde çileye güle benzer lekesi var annesi hamileyken dokunmuş mu ne bı gözünde kasımış galiba ne zaman gül yada çilek mevsimi olunca kıpkırmızı olur ve geçmedi
Twinksmom Gulyy 16. Haftadayız kilo kilo yiyorum inanmıyorum ben ama insanlar delirtiyor artık bakalım görücez bizim millet dışında kimsede yok böyle inançlar ısrarla inanmıycam😂