Turkannnk bu merkezle alakalı bir bilgim yok fakat direkt perinatoloğa görünmenizi şiddetle tavsiye ederim. Oldu ki Bi sıkıntı çıktı radyolog direkt perinatoloğa sevk ediyor boşuna gitmiş gibi bir şey oluyor. Ben ikinci gebeliğimde radyologa gittim böbrekleriyle alakalı bi sıkıntı çıktı fakat yorumlayamadı alanı dışında oldugu için perinatoloğa sevk etti detaylı bilgiyi ondan aldım dogum sonrası direkt müdahale edileceği bilgisini şimdiden aldım tedbirliyim bu konuda