Geçen ay clife kullandım normalde bende adet düzensizliği var pkoluyum ama sadece düzensizlik var adet oldum ovülasyonla değerlendirdim ama test sonucum negatif adetim geçeli 5 gün oldu hap kullanmak istemiyorum tekrar macuna başlasam mı?? Kızlar yardımcı olabilir misiniz