SenemAlmasulu Arkadaşlar şeker hastalığım var gebelikten dolayı bebeğimin hareketleri çook azaldı neredeyse hiç hareket etmiyor acaba hastahaneye gitsem mi ? Bebeğimşn bişeyi yoktur inşallah 😔😢