lolbebek https://i.hizliresim.com/bkCuFz.jpg https://i.hizliresim.com/vuekPV.jpg kızlar 37+3 haftalık gebeyim. Karnımda göbek deliğimin alt kısmında böyle şeyler çıktı nedir sizce bunlar doktora göstereyim. Felaket bir şekilde kaşınıyor kaşımıyorum ama bazen acıyor bile 🤦🏻♀️
Deletedmom317 lolbebek sanırım yarık dedikleri cnm çatlağın bşrazdaha ilerisi. Yağ falan sürmedinmi kaşınırken
Zehra321 lolbebek https://resimag.com/p1/5fff4e40ed4.jpeg Bende 37 haftalığım bu çatlamalar bu hafta içersinde oldu... 😒 Ama üzgün değilim yapacak bişey yok 🙈
Haticerkan lolbebek canim seninmi yırtılma,olmuş bende de tam tersi hiç yırtılma yok ama göbek deliği kenarında izlenme olusmus
lolbebek Deletedmom317 çatlak değil bunlar küçük küçük sivilve gibi şeyler krem falan sürüyorum ama böyle
SeHer1909 Bence hemen dr a görünmelisin çatlak bu kadar irintili olmuyor. Dr un görmüş olsun ihmal etme
Cemrealya_ lolbebek benim ilk hamileligimde olmustu surdugum krem alerji yapmisti ilerletmeden doktora gosterin bana bebege zarar vermeyen kortizonlu krem vermisti tek suruste gecti ihmal etmeyin
Betulyesilts Bendede buna benzer bisey olmustu egzama demislerdi dr git hic bekleme bosa kasinti cekme
Bgmbyz lolbebek bendede olmuştu bu aylarda çok çektim bütün vücuduma yayildu kasimaktan ayaklarıma bile geçti yere basmamadim kaşımayın çok kasimirda gün asiriir banyo yapın doktoro gidin gösterinin krem versin çok zor geçmişti
Pelo_00 lolbebek Bence bi doktora görünün çatlağa benzemiyor sanki alerji döküntüsü gibi ihmal etmeyin
Memedgokhan lolbebek oluyor cnm bende de olmuştu çatlaklar çocuk biraz kilolu olunca karın çatlamaya başliyor badem yağı sörseydin keşke