Merhaba Kızlar. Kızım olacak nasipse 28+4üz öyle bir hareket ediyor ki canımı çok yakıyor kızım. İçimde gidip gelmediği yer kalmadı 😂 Erken doğum riskim var nst yi bağlayınca çıldırıyor tekmeliyor itiyor cihazı 😊😊 karnım bir o yana bir bu yana gidiyor. Canımı çok acıtıyor artık. Sizin bebişlerin hareketleri nasıl