Lipnem_66 Kızlar bebeğim 30+6 gelişimi 32 33 Hafta ile uyumlu .dün ölçülen kilosu 2 kg . Şeker yüklemesi yaptırmıştım 50 mg . Açlık 84 tokluk 143 sıkıntı yok demişti doktorum. Kimlerin bebeği böyle gelişimi ilerden gidiyor tecrübeniz var mı?
Kulahci Benimde 30+5 de 1900 gramdı 32 uyumlu görünüyodu. Şekerim cıkmadı. Tombiş bebek olcak dedi doktorum 😊
Lipnem_66 inancin_annesi Neden böyle acaba çok ta yemiyorum ama bebeğe yarıyor demekki ama annemde hep öyle olurmuş kendi kilo verip bebek kilolu doğarmış hep 4 küsür yapı meselesi mi acaba