Lamelif ben genel anestezi ile doğum yaptım iyiki de öyle yapmışım dedim belden uyuşunca uzun bir süre ayaklarını bacaklarını hissedemiyorsun sonda takıyorlar mecburen ama genelde anestezi de öyle olmuyor bacaklarını hareket ettirebilmek ameliyat sonrasında bana çok iyi gelmişti hemen kalkıp tuvalet ihtiyacımı giderebilmiştim bir de belden uyuşunca bazı durumlarda sonrasında ameliyat sırasında bayıltmak zorunda kalıyorlarmış diye duydum birkaç kişiden ben zaten o ameliyat ortamına dayanamazdım kesin tansiyonum düşerdi o yüzden genel tercih ettim 🙂 ama evet bebeği ilk çıktığı anda göremedim ama içerden birine fotoğraf makinesi vermiştik sağolsun o benim için her anını çekmişti🙂