Nst muayene olduğumuz gün ücretsizdi sanırım . Doktor ücretleri de 80-150 TL arası . Ben Erşat beye gidiyorum ancak perşembe cuma cumartesi hastahanede değil bildiğim kadarıyla bu hafta . Cahit bey ve Murat Tandoğan ı da öneriyorlar. Haftanız nedir ? Gittiyseniz kime gittiniz ?