tugcemre Pnar çikolata yıyıp gitmekk gercelten ise yarıyr bebiş hareketleniyor ve cınsıyetini kolayca görebiliyrsun cnm
Pnar tugcemre ahhh ilk kez duydum wallah kesinlikle yiyip gitcem hatta Doktora girmeden giycem 😃 Bilgilendirdigin icin Tskler 🤗
tugcemre Pnar ben arabayla giderken yedim ona gecene kadar drmiştimde çikolata etkısı sürüyr 9:30da yemiştim 11 e kadar surdu sayılır