Bence bi zamanı yok indirimlerde filan beğendiğiniz şeylerden alın biriktirin çünkü son zamanlar hem insanın aklına gelmiyor unuttuğu şeyler olabiliyor hem insan ağırlaşıyor çok çabuk yoruluyor hemde maddi olarak bir anda toplu almak insanı sıkıştırabiliyor