Merhaba hanımlar her sene bahar alerjisi oluyorum ve bugun itibariyle belirtler baş gösterdi eşim ilaç kullanmamı pek istemiyor fakat kullanmazsam bu alerji 3 ay sürecek bunu biliyorum çok kötüyüm zyrtec ilacımın adı kullanan varmı önerilerinizi bekliyorum