UmaY-34 Hafta sonu detaylı ultrason çektirdim bebekte çok şükür bir sıkıntı çıkmadığını söyledi ense kalinligi ölçümü hangisi oluyor bulamiyorum
Vnsgb UmaY-34 ayrıntılı ultrason doktordan hastaya değil doktordan doktora gönderilen bi mesajdır. Hep yabancı tıp terimleri olur. Doktorunuz herhangi bi sorun sıkıntı var demediyse içinizi rahat tutun 🙏🙏
Selimem Canım kalın olsa doktor söyler Normal demek senin bulup bakman gereken birsey değil ki nt yazan yerde mi ne oluyor du sanırım
fatmanurkorkmaz1806 Gzmsydr benim de 11+6 NT 1.5mm umarım sağlıkla gelirler cinsiyet tahmini etti mi doktorunuz
Gzmsydr fatmanurkorkmaz1806 yok canım şuan küçük net bisey diyemem 2 3 haftaya kesinlik olur dedi bi sonraki kontrol de öğreniriz inşallah