Bende ne tarafa yatsam o tarafımda aşırı ağrı çekiyorum yani sanki sağa yatınca sağ tarafım komple çürümüş gibi hissediyorum 40. Haftamdayım ve son 1 aydır bu böyle. Geçenlerde doktoruma sorduğumda bunun normal olduğunu bebeğin ağırlığı , kesenin icindeki suyunda etkisi olduğunu söyledi. Bir an önce sağsalim doğuraydık iyiydi 🤦🏻♀️😂