Merhaba arkadaşlar. 29+4 üz şu an .3 haftadır yalnızca bir kilo aldım . Her gün tartılıyorum aynı . O haftaya kadar 10 kilo almıştım . 6.ayda durdu kilo alımım.En çok bu ayda alman gerekir diyor herkes.Son kontrolüm üç hafta önceydi .Bi dahakinede 16 gün var.Doktor baya geç bir tarihe verdi. Sık sık ultrasona girmemi istemiyor .Ama ben çok taktim kafaya bebeğim iyi mıdır diye. Gelişimi iyi mi ne durumda .Ben kilo almıyorum diye oda mı almıyor. Düşün düşün stres oldum iyice
-
### [@1.](`
`) src