Haticeakks ben doğum yapana kadar hep ayna karşısında jiletle aldım. Çnkü çok zor oluyordu. Yavaş yavaş almayı deneyin, bir de kullandığınız jilet türünden de olabilir kesilmesi vs. Benim doktorum alttan muayene de hep üzerime örtü örtüp bakmasan elini örtünün altından sokardı. Doktorunuzdan bunu isteyebilirsiniz. Doğumum yaklaştığında da hep temiz tutardım. Ama doktorlar ebeler neler neler görüyor, çok buna takılacaklarını sanmam