Zynp01 Kızlar 1 düşüğüm var daha önce. Çok şükür şuan hamileyim 10+6 yız. Dün sadece 1 damla kahve leke geldi doktoru aradım bu kadar küçük leke sıkıntı yaratmaz dedi. Bugün sabah akıntı kahverengiydi :/ şuan işteyim öğlen doktora gdcm ama yaşayanvar mı ?
sryvzozgn Zynp01 korkma içini ferah tut canım benimde 6. Hafta ve 11. Haftalar arasında kahverengi lekelenmelerim oldu sebebini bulamadılar bile bebekte gayet iyiydi kese etrafında da kanama yoktu . Progestan iğne kullandım ve hapını fitil.olarak aldım bol su iç kendini strese sokma dualarım seninle 💜
Zynp01 Kalp atışı mı durdu acaba çok korkuyorum :/ en son 13 gün önce doktora gitmiştk hiçbir sıkıntı düşük tehlikesi yok dedi
Sweetmerve Kahverengi leke sıkıntı olmaz deniliyor doktorum kırmızı olursa sıkıntı yap demişti benimde kahverengi akıntım olmuştu
Alpelin Kocanla ilişki mi yasadin sonrasında gelebiliyor yada yerleşiyorlar ya onun lekesi de olabilir
Zynp01 Kızlar doktora gittim plasentanın bir ucu aşağıda dedi. Çok küçük kanama varmış progestan başlatı