Daha sonradan okuyan olursa diye not duseyim ayrıntıyı mehmet beyde yaptirdim 250 lira yaparken de sonunda da anlatıp ilgilendi ilk defa gitmeme ragmen cok memnun kaldim hastaneye de devlete gidiyorum cok memnunum dogumhaneler ve odalar ozelden daha konforlu