Kızlar 15. Haftamdayım. İlişki sonrası kanama oldu (temiz pembe renkte)
Sabah hemen doktoruma göründüm ultrasonda bebekte sıkıntı olmadığını söyledi ama kahverengi şekilde devam ediyordu kanama PROGESTAN yazdı. İlacı da aldım ama akşama kadar hafif lekeler şeklinde devam edip geçti. Şuanda yok. İlacı içmek istemedim.
Sizce içmeli miyim?