edaozdxx vuslat2611 canım hiç korkma. Taşıdığın eminim 10 kiloyu geçmez. Benim kızım 11 kilo tüm gün kucağımda. O halde iş güç yap derken afedersin götüm yer görmüyor. Karnım ağrıyor, belim ağrıyor az bi uzanınca geçip gidiyor. Rabbim korur. 🙏🏻
sevillia 26 haftalık hamileyim. Bende hiç nazlananlardan olamadım yaa kızıyor arkadaslarım ama kımseyı dınlemıyorum😂 görünce yapmazsam batıyor. Sonrasında bel ve bacak agrısı oluyor tabı herkeste oldugu gibi. ev işi bitmiyor yemek vs. Bazen yürüyüş yapcak takatım olmuyor ama bunlarda bi nevi hareket dogumlarımız kolayca olur inşallah.Riskiniz yoksa cokda kasılmamalı bence. Sakınan göze çöp batar derler buna ınanıyorum.😊
Yusufeymeninannesi vuslat2611 abartıyorsun bence ... benim oğlum 1 taşında ve çok kilolu ben 8 aylık gebe hep kucağımda ne var bi iki poşet taşıdıysan çok nazlisiniz
CgdmZtrk vuslat2611 25 haftalığım hiç öyle çıt kırıldım olmadım köyde odunda taşıdım ağır temizlikte yaptım. İlk haftaları atlatınca bişey olmaz inşallah. Tabi risk yoksa..
Mvlildz vuslat2611 aynı durumdayız canım çok iyi anlıyorum seni bende hamileymişim diyip kenara köşeye çekilmek istemiyordum her işimi yapmak istiyordum ama miniğim korkutunca biraz geri çekilmem gerektiğini anladım seni zorlamayan işlere devam et ama ağırlık önemli bu haftalarda
tugce67-67 vuslat2611 canım senin yine ağır kaldırınca olmuş , ben 10 dk yürüyemiyorum kasık ağrısı geliyor ev kuşu oldum hiç bir işimi yapamaz oldum😥doktor normal diyor bir şeyde vermiyor , valla ben demekki diyorum eski çağlarda yaşasaydım on kere ölmüştüm😂