Asl_93 Nrsnaozdn bel ağrım çoktu o haftalarda 21+3 olduk şimdi bel ağrım yok ama sırt ağrım dayanılmaz 🤦🏻♀️ Bakalım bizi daha neler bekliyor 🤷🏻♀️
Asl_93 Nrsnaozdn evet canım normal. Rahmin ve o rahminin içinde bebeğin büyüyor ☺️ Vücutta ağarlık merkezi değişiyor endişelenme ☺️🙏🏼