Buket06 Merhaba hamişler 😊 doğumuma son 16 Allah nasip ederse 🙏 bebeğimin cinsiyetine 3 4 doktor kız dedi ama dışarıda biri görse kesin erkek olacak diyor tabiki sağlıkla gelsin cinsiyet önemli değil ama doktorların yanılması olabilir mi 😔
Elif578 Buket06 benim de karnımı gören erkek diyor ama detaylıda filan kız dedi doktor hayırlısı bakalım 😀 kimisi de doğana kadar kız dediler erkek çıktı filan diyor ama bilemiyorum tabi 😀