Anayimana Merhaba tam 32.haftam pazar gününe geliyor son adetime göre ve ogun 19 nisana denk geliyor bende o ayı bitirmek istiyorum yani 31 ne kadar çalışmak istiyorum.calisamaz raporunu 33.veya 34.haftada alabiliyormuyuz illa kriter 32.veya 37 hafta mi?? Ve raporlar salı dan salı yami oluyor.net bilgisi olan yazabilirim?? ? 170 ı arıyorum ama çok bişey anlamiyorum🙈
Yagmur6192 Anayimana merhaba , 32+0 da çalışabilir raporu alıyorsun canım 37+0 a kadar çalışabilir ,o arada ayrılmak istersen tekrar hastaneye gidip raporu yeniletmem gerekiyor, Ayrıca 37+0 a kadar çalışırsan önceki 5 hafta doğum sonrasına erteleniyor
Hatice4253 Pazartesi gidip alabilirsiniz raporu . Rapor 37 ye kadar verilse de siz istediginiz zaman ayrilabilirsiniz