Kızlar adet gecikmem var 7. Günü bugün 6. Ve 7. Günü adet agrısı olacakmışım gibi agrim oldu bugün sabah uyandığımda yoktu 5 gün kan verdim 1.20 çıktı doktor bekle dedi olmazsan söktürücü vereceğim rahimde sızlama zonklama alt karın ağrısı halsizim sadece belirti olarak görmüyorum ben hep halsizim yorgunum:)))) bana dua edin