Herkese merhaba
forma hergün degalarca bakar yeni doğum hikayeleri okurdum işte sıra bana geldi
kısa kesicem
planlı sezeryanla 38+3 te 3.450 gr olarak dünyay geldi güzel kızım
belden uyuşturmalı olduk ama herşeyin normali bence en güzeli normali tatmadım ama arkadaşlar bugün 3. Gündeyiz anca kendime geldim çok şükür çok sancılı süreç bitti ama ne olursa olsun ameliyat kesiğiniz var çok ağrılı iki günden sonra gözümü anca açabildim
spinaldede korkulacak hiç bişey yok zor olanı sonrasındaki ağrılar sadece herkese hayırlı sağlıklı doğumlar dilerim
rabbim sizlerle olsun