Kızlar 21+3 olduk şükür 🤲 bu güne kadar böyle sıkıntılarım yoktu 2 gündür bebiş beni kaygılandırıyor 😔 karnımda sıçrama seğirme tarzı Pıt pıt pıt 5 6 kere seri şekilde üst üste olup geçiyor 🤷🏻♀️ Bu neden olabilir ? Yaşayan var mi ? Ben mi çok abartıp korkuyorum 😔