Ruhsuz 32.haftamda gebe okuluna başladım, çok güzel bilgiler veriliyor 4 kere gisecekmişiz ve sertifika verecekler... Giden var mı aranızda??
Demetdemircioglu Ruhsuz ilk gebeligimde gittim cok guzel bir dogum gerceklestirdim. Her gebe gitmeli.. hastane ortami ve ebeleri gormek arti guven sagliyor 🥰 bilincli ve sakin bir dogum yaptim
spiker_anne Ruhsuz ben 25. Haftada gidip bitirmiştim cok güzeldi hediyeler verdiler dogumhaneyi gezdik simdi 37 haftalik olcam keske bidaha gitsem diyorum🤭🌸❤
Esrayldz Ruhsuz Siz hatırlatınca bende görüştüm sayenizde aklıma geldi önümüzdeki hafta başlıycam nasipse teşekkürler☺️
Ruhsuz elif1234 hastane de oluyor cnm, tansiyon için gitmiştim hemşire gebe okuluna gelmek ister misin dedi tabi dedim böyle işte 😊
3543Zz Merhaba kızlar gebe okuluna nasıl başvuru yapıp başlıyosunuz pek bilgim yok ayrıntılı anlatabilir misiniz rica etsem ?
Ruhsuz 3543Zz ben doktora gitmiştim doktor bey tansiyonunu ölçtür dedi tansiyonumu ölçen hemsire sağolsun gebe okuluna kayıt yapıyoruz gelmek ister misin dedi tabi dedim bu şekilde oldu