Zeyyzeyy 35+5 haftalık hamileyim. Ama hemşireler doktorlar herkesin söylediği ve benim de hissettiğim karnım o kadar büyük ve gergin ki sokakta yürürken patlayacak gibi yatarken nefessizlikten tıkılıp kalacak gibi oluyorum. Ağlayacam artık 😣
BurcuAydin Zeyyzeyy çatlak için kullandığın yağ varsa sürüp masaj yaparak yumuşatabilirsin yada ılık duş alabilirsin en azından rahatlatır. Benim sertlestiginde gerildiğinde uzanıp rahatlıyorum rabbim yardımcın olsun 🤗
Zeyyzeyy Fiiza beni rahatsız eden duruşu değil hani içimde bi bomba var gibi hani çok yemek yersin onun gibi 😓
Zeyyzeyy BurcuAydin evet canım uzaninca hafif geçiyor tabi ama geceleri meselaen uzun uykum 1 saat sebebi de nefessizlikten o kadar şiş yani 😓
BurcuAydin Zeyyzeyy zaman azaldı ya nefes darlığı son aylarda olabiliyormuş benim henüz yok ama kuzenim o şekildeydi 3-4 yastik koyup yatardım nefes alamazdım tıkanırdım derdi istersen birde öyle dene yüksekte yatmayı fayda olur belki bende sürekli idrara çıkıyorum suyum gelse anlamiycam o derece herkezin sıkıntısı ayrı canım rabbim sağlıkla almayı nasip etsin bebişlerimizi 🤗