Çok şükür kizlar herkes gibi buraya doğum hikayemi yazmak nasip oldu hamileligimin ilk ayları çok güzeldi ama son zamanlara dogru zor geçmeye başladı ağrılarım kansizlik falan derken son noktaya geldik 38+4 doktorumuz gün verdi sezeryan için çünkü benim zorunluydu iki tanesi sezeryan olduğu için buda sezeryan oldu neyse günümüzü aldık sabah hastaneye yatisimizi yaptık 10.03.2020 saat 14.00 sezeryan gircem bekliyorum odamıza çıktık otruyoruz saatin gelmesini bekliyoruz odayi susliycez ama daha saatimize var diye acele etmiyoruz neyse saat 10 oldu hemşire geldi ameliyat onluklerini getirdi hazırlan doğuma gidiyosun diye ben bi Anda şoka girdim benim daha saatime var dedim ameliyathanede bosluk oldugu için alıyoruz dedi ben hazirlandim bi korku basladi tabiki bende kızlarımda ole görünce anne gitme nereye gidiyosun deyince tamamen ben bittim neyse ameliyathaneye getirdiler beni ama ben spinal mi yoksa genel mi kararsiz kaldimm cunku 2 tanesi genel olmustum bunda spinal istiyodum ama cesaretimde yokk sonra doktorum bana teselli verdi ve içerdeki ekip aynı şekilde bize güven spinal ol bisey duymiycaksin agrin hicbiseyin olmiycak diye neyse ben spinale karar verdim kızlar iyikide vermisim gerçekten korkulcak gibi bisey degil o belden yapılan igneyi hic duymuyosunuz zatenn hemen ayaklarınız uyuşuyor sadece ameliyat esnasinda dokunuşları hissediyorsunuz ama acı yokk 11.10 gece başladılar 11.15 geçe bir ağlama sesi geldi ama mukemmel bisey bende ağlamaya basladm hemn gösterdiler ve ustume koydular kokladim öptüm oglumu neyse yarım saat sonra bende çıktım çok guzel bi duygu his kendindesin goruyosun odaya geldginde konuşabiliyorsun su kahve çay hemn iciyosun spinal olmak isteyenlere tavsiye ederim kızlar çok uzun kusura bakmayin allah herkese bu güzel duyguyu yasamayi nasip etsin 🤲🤲